Regulatory głośności
Regulatory głośności i akcesoria
Regulatory głośności i potencjometry są najpopularniejszymi urządzeniami, za pomocą których sprawnie i skutecznie zwiększać lub zmniejszać można natężenie dźwięku. Niektóre z tych urządzeń działają również jak regulator mocy. Jednak żaden regulator głośności nie może w pełni i sprawnie działać bez niezbędnych akcesorii. Wymienny kabel przyłączeniowy charakteryzuje 3-pionowe złącze mini XLR. W zależności od typu posiadanego mikrofonu, należy zakupić inny model kabla, nie ma bowiem jednego, uniwersalnego idealnego do każdego modelu.
Dexon – PR 300 – regulator głośności 30 W mono z obudową i ramką
229,00 zł- potencjometr niskoimpedancyjny
- płynna regulacja głośności
- niskonapięciowe (4 lub 8 ohm)
- potencjometr drutowy
Dexon – PR 104 – regulator głośności rezystorowy 10 W linii 100 V z obudową i ramką
70,00 zł- regulator oporowy
- uniwersalny regulator do odsłuchu wymuszonego z linią 3 lub 4 przewodową
- moc 10 W RMS / 100 V
- 11 pozycji regulatora
Dexon – PR 300S – regulator głośności 30 W stereo z obudową i ramką
229,00 zł- potencjometr niskoimpedancyjny
- płynna regulacja głośności
- niskonapięciowe (4 lub 8 ohm)
- potencjometr drutowy
BIAMP – E-VOLST Naścienny regulator głośności
363,00 złBIAMP – APART E-VOLST to stereofoniczny, naścienny regulator głośności, przyjmujący obciążenie do 2 x 40 W przy impedancji 4 Ohm.
Jamo AT-101 – ścienny regulator głośnościsub
249,00 złObrotowy przycisk mieści się w płytce dekor. Ma 12 poziomów z najniższego położenia wyłączony. AT-101 jest popularnym wyborem wszędzie tam, gdzie użytkownicy woleliby mieć regulację głośności w jednym obszarze, ze źródłem w innym miejscu.
ArtSound N-VOLST – ścienny regulator głośności do zabudowy
Zapytaj o cenęŚcienny regulator głośności ArtSound N-VOLST. Bardzo dobrze i precyzyjnie wykonany. Zestaw montażowy dołączony.
Posiadając kontroler ładowania w naszym regulatorze głośności nie sposób nie zaopatrzyć się w żelowy akumulator, najlepiej ten 12 V. Bezobsługowy będzie służył przez długie lata. Warto jednak sprawdzić model posiadanego przez nas kontrolera, gdyż w wyjątkowym przypadku okazać się może, że potrzebny będzie nie jeden ale aż dwa akumulatory. Chodzi tu o kontroler typu EVA-24/54. Główki mikrofonowe mają to do siebie, że niekiedy przy nadmiernej eksploatacji po prostu szybko się zużywają. Dlatego warto mieć przynajmniej jedną zapasową sztukę. MONACOR CP-40 to model idealny do wielu typów mikrofonów, zbliżonych do siebie pod względem budowy.
Do domowego użytku przyda się także regulowany tłumik przeznaczony dla mikrofonów symetrycznych. Model MONACOR MA-123 pozwoli na idealne dopasowanie poziomów sygnałów wysyłanych przez mikrofon do wejścia np. w mikserze. Tłumienie w tym przypadku może się odbywać w 3 stopniach głośności: 10 dB, 20 dB lub 30 dB. Sam tłumik waży zaledwie 50 g, dlatego też zamontowany przy mikrofonie nie będzie w żadnym, odczuwalnym stopniu zwiększał jego ciężaru.
Do każdego regulatora głośności przyda się także bezprzewodowy system UF-20. Szerokopasmowy, wieloczęstotliwościowy będzie idealnym rozwiązaniem nie tylko dla profesjonalistów pracujących na scenie, ale również pasjonatów interesujących się techniczną stroną całego scenicznego osprzętowania. System zawiera dla bezpieczeństwa mechaniczną osłonę chroniącą przed polaryzacją.