- Nagłośnieniowe gastronomiczne
- Nagłośnienia sali konferencyjnej
- Nagłośnienia do szkół
- Nagłośnienia do kościołów
- Nagłośnienia obiektów sportowych
- Nagłośnienie domów
- Nagłośnienia sklepów
- Nagłośnienia dla przewodników
- Nagłośnienie przemysłowe
- Nagłośnienie użytku publicznego
- Nagłośnienie placówek medycznych
- Nagłośnienie na samochód
Mikrofony do chóru
Wyświetlanie wszystkich wyników: 11
-
Kategorie: AMC, Bezprzewodowe, Mikrofony, Mikrofony bezprzewodowe, Mikrofony bezprzewodowe do kościoła, Mikrofony do chóru, Nagłośnienia Kościołów, Zestawy mikrofonowe bezprzewodowe
AMC iLive 1 Handheld – Bezprzewodowy system mikrofonowy
Kategorie: AMC, Bezprzewodowe, Mikrofony, Mikrofony bezprzewodowe, Mikrofony bezprzewodowe do kościoła, Mikrofony do chóru, Nagłośnienia Kościołów, Zestawy mikrofonowe bezprzewodoweAMC iLive 1 Handheld – Bezprzewodowy system mikrofonowy
Dwukanałowy odbiornik bezprzewodowy z 32 kanałami i możliwością automatycznego wyboru kanału kierunkowego. Można łączyć z mikrofonem doręcznym, transmiterem mocowanym do paska lub z zestawem słuchawkowym.
SKU: amc-iLive1-Handheld -
Kategorie: Mikrofony, Mikrofony do chóru, Mikrofony dynamiczne, Mikrofony i słuchawki, Mikrofony kościelne, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Nagłośnienia Kościołów, Rduch nagłośnienie
Rduch – MD-56 Mikrofon dynamiczny
Kategorie: Mikrofony, Mikrofony do chóru, Mikrofony dynamiczne, Mikrofony i słuchawki, Mikrofony kościelne, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Nagłośnienia Kościołów, Rduch nagłośnienieRduch – MD-56 Mikrofon dynamiczny
Model MD-56 renomowanej marki Rduch to dynamiczny mikrofon posiadający wkładkę o kardioidalnej charakterystyce częstotliwości co zapewnia wysoką jakość dźwięku w różnych zastosowaniach , głównie sceniczno-wokalanych.
SKU: Rduch-MD-56 -
Kategorie: Mikrofony, Mikrofony do chóru, Mikrofony i słuchawki, Mikrofony pojemnościowe, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Nagłośnienia Kościołów, Nagłośnienie instalacyjne, Rduch nagłośnienie
Rduch CMSN – Studyjny mikrofon pojemnościowy Czarny
Kategorie: Mikrofony, Mikrofony do chóru, Mikrofony i słuchawki, Mikrofony pojemnościowe, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Nagłośnienia Kościołów, Nagłośnienie instalacyjne, Rduch nagłośnienieRduch CMSN – Studyjny mikrofon pojemnościowy Czarny
Pojemnościowy mikrofon studyjny CMSn cechuje się superkardioidalną charakterystyką częstotliwości przenoszenia dźwięku oraz bardzo dobrym tłumieniem zarówno z przodu jak i z tyłu. Niski poziom szumów gwarantuję idealne czyste brzmienie w całym paśmie akustycznym.
SKU: RDUCH-CMS-N-BLACK -
Kategorie: Mikrofony, Mikrofony do chóru, Mikrofony i słuchawki, Mikrofony kościelne, Mikrofony pojemnościowe, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Nagłośnienia Kościołów, Nagłośnienie instalacyjne, Rduch nagłośnienie
Rduch CMSN – Studyjny mikrofon pojemnościowy Srebrny
Kategorie: Mikrofony, Mikrofony do chóru, Mikrofony i słuchawki, Mikrofony kościelne, Mikrofony pojemnościowe, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Nagłośnienia Kościołów, Nagłośnienie instalacyjne, Rduch nagłośnienieRduch CMSN – Studyjny mikrofon pojemnościowy Srebrny
Pojemnościowy mikrofon studyjny CMSn cechuje się superkardioidalną charakterystyką częstotliwości przenoszenia dźwięku oraz bardzo dobrym tłumieniem zarówno z przodu jak i z tyłu. Niski poziom szumów gwarantuję idealne czyste brzmienie w całym paśmie akustycznym.
SKU: n/a -
Kategorie: Mikrofony do chóru, Mikrofony dynamiczne, Mikrofony kościelne, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Rduch nagłośnienie
Rduch DM-58N – mikrofon dynamiczny
Kategorie: Mikrofony do chóru, Mikrofony dynamiczne, Mikrofony kościelne, Mikrofony przewodowe, Mikrofony Rduch, Rduch nagłośnienieRduch DM-58N – mikrofon dynamiczny
Mikrofon dynamiczny DM-58N z wyłącznikiem. Mikrofon posiada solidną metalową obudowę. W komplecie uchwyt mikrofonowy oraz etui.
SKU: Rduch DM58N
Mikrofony do chóru
Przy poszukiwaniach odpowiednich mikrofonów do chóru można natrafić na różne ich rodzaje oraz konstrukcje sprawdzające się lepiej w jednych, a gorzej w innych zastosowaniach. Spotkamy się z trzema zasadniczymi zagadnieniami.
Zacznijmy od dwóch typu konstrukcji, których cechy charakterystyczne dobrze możemy określić jedynie w odniesieniu do siebie nawzajem. Pierwszym typem są mikrofony dynamiczne. Są one wytrzymałe i odporne na “złe” traktowanie oraz są stosunkowo niedrogie. Charakteryzują się niższą skutecznością, co daje pozytywny efekt w sytuacji, gdy źródło dźwięku (wokalista) znajduje się blisko niego. Zatem dobrze nadają się one dla solistów, gdyż dźwięk pochodzący od nich będzie dobrze zbierany, a innych osób z chóru już nie, nawet jeśli znajdują się tuż obok. Mikrofony pojemnościowe w porównaniu do dynamicznych, charakteryzują się większą szczegółowością oraz dużo lepiej zbierają dźwięk (większa czułość) oraz wychwytują wysokie częstotliwości, szczególnie w przypadku umieszczenia ich daleko od źródła dźwięku. Do poprawnego działania wymagają także zasilania phantom.
Ze względu na charakterystykę kierunkowości, do nagłośnienia zarówno chóru jak i solistów, idealnie nadają się mikrofony o charakterystyce kardioidalnej i superkardioidalnej. Taka budowa gwarantuje, że dźwięk będzie zbierany przez mikrofon z miejsca, w które został skierowany, a dźwięki pochodzące ze strony publiczności oraz nadmiarowy pogłos z całego kościoła czy innego pomieszczenia, nie będą przez mikrofon przenoszone i wzmacniane. Mając to na uwadzę łatwo można stwierdzić, że mikrofony o charakterystyce dookólnej bądź ósemkowej się w tym przypadku nie sprawdzą.
Z typów połączenia z systemem nagłośnienia możemy również wyróżnić dwie kategorie. Mikrofony bezprzewodowe sprawdzają się bardzo dobrze dla solistów, gdyż uniknąć oni mogą w ten sposób zaplątania się w kable podczas występu, natomiast mikrofony przewodowe idealnie nadają się do zamocowania ich na statywach, tak aby zbierały i dogłaśniały pewną część chóru. Zazwyczaj stosujemy w tym celu więcej niż jeden mikrofon.
W związku z powyższymi rozważaniami wszystko można podsumować jednym zdaniem. Pojemnościowe mikrofony przewodowe o charakterystyce kardioidalnej świetnie sprawdzają się do nagłaśniania całego chóru, a bardzo dobrym rozwiązaniem dla solistów, którzy potrzebują osobnego mikrofonu, są bezprzewodowe mikrofony dynamiczne o charakterystyce superkardioidalnej lub kardioidalnej.
Najważniejsze parametry mikrofonów do chóru:
- Typ konstrukcji mikrofonu – pojemnościowy lub dynamiczny
- Charakterystyka kierunkowa – w tym wypadku kardioidalna lub superkardioidalna
- Typ połączenia – przewodowe lub bezprzewodowe