Przed zakupem głośników do samochodu należy dokładnie sprawdzić parametry techniczne i wybrać model, który najlepiej będzie pasował do potrzeb kupującego. Na rynku znajdują się zarówno głośniki współosiowe, jak i zestawy odseparowane. Oba rozwiązania mają swoje wady i zalety. Wybór uzależniony jest od indywidualnych wymagań oraz od miejsca, w którym mają być zamontowane.

Wyświetlanie wszystkich wyników: 7

u-Dimension EL M6 (6V) – głośniki średnio-niskotonowe

299,00 
średnio-niskotonowe głośniki samochodowe (woofery) o średnicy 165mm - 4ohm, 70/150W, 90dB, 60-8000Hz, głębokość montażowa 60mm

u-Dimension EL Coax 6 – głośniki samochodowe

369,00 
współosiowe głośniki samochodowe o średnicy 165mm, 2-drożne - 4ohm, 60/150W, 90dB, 65-20000Hz, gumowe zawieszenie, maskownice, głęb. 60mm

u-Dimension ProZ M6 – głośniki średnio-niskotonowe

629,00 
średnio-niskotonowe głośniki samochodowe (woofery) o średnicy 165mm - 4ohm, 120/250W, 87.2dB, głębokość 63mm, metalowe maskownice

u-Dimension ProZ Comp 6 – głośniki samochodowe

1 029,00 
zestaw głośników samochodowych o średnicy wooferów 165mm, 2-drożny - 4ohm, 120/250W, 88dB, 60-22000Hz, głęb. 63mm, wysoka jakość

u-Dimension EL Comp 6 – głośniki samochodowe

499,00 
zestaw głośników samochodowych o średnicy wooferów 165mm, 2-drożny - 4ohm, 70/150W, 90dB, 60-22000Hz, gumowe zawieszenie, maskownice, głęb. 60mm

u-Dimension ProX Master 6 – zestaw głośników, neodym

3 099,00 
zestaw audiofilskich głośników samochodowych z wooferami o średnicy 165mm, 2-drożny - 4ohm, 150/300W, 91dB, 50-25000Hz, neodym, głęb. 65mm

u-Dimension ProX M6 – głośniki średnio-niskotonowe

1 119,00 
audiofilskie samochodowe głośniki średnio-niskotonowe (mid-woofery) o średnicy 165mm - 4ohm, 150/300W, 85.6dB, 50-7500Hz, neodym, głęb. 65mm

Głośniki 165 mmCzym się różnią i które najlepiej wybrać? Czym różnią się głośniki współosiowe i zestawy odseparowane? Jedną z trudności podczas zakupu głośników samochodowych może okazać się rozróżnienie pomiędzy głośnikami współosiowymi, a zestawami odseparowanymi. Dotyczy to głośników co najmniej dwudrożnych, czyli takich, które wyposażone są w dwa oddzielne przetworniki obsługujące wysokie, średnie lub niskie tony. To może być na przykład woofer (głośnik średnio-niskotonowy) połączony z tweeterem (głośnik reprodukujący tony wysokie). W zestawie współosiowym głośniki znajdują się w tej samej osi i tworzą jedną, spójnie grającą całość. Zestawy odseparowane charakteryzują się natomiast tym, że przetworniki są podłączone do zwrotnicy rozdzielającej pasmo dźwiękowe i pracują oddzielnie. Najpowszechniejszym rozmiarem są głośniki 165 mm.

Czym różnią się głośniki współosiowe i zestawy odseparowane? Jedną z trudności podczas zakupu głośników samochodowych może okazać się rozróżnienie pomiędzy głośnikami współosiowymi, a zestawami odseparowanymi. Dotyczy to głośników co najmniej dwudrożnych, czyli takich, które wyposażone są w dwa oddzielne przetworniki obsługujące wysokie, średnie lub niskie tony. To może być na przykład woofer (głośnik średnioniskotonowy) połączony z tweeterem (głośnik reprodukujący tony wysokie). W zestawie współosiowym głośniki znajdują się w tej samej osi i tworzą jedną, spójnie grającą całość. Zestawy odseparowane charakteryzują się natomiast tym, że przetworniki są podłączone do zwrotnicy rozdzielającej pasmo dźwiękowe i pracują oddzielnie.